Helgen..

var lite smått spårad, men otroligt jävla rolig!

Fredagen började jag med att gå på stan med Tina vi shoppade loss rätt rejält.
Fick mig en ny klänning, 2 linnen, underkläder samt nya baggy jeans.
Lite smink och sånt också.. =)
Sedan drog jag mig hemmåt föratt hämta min ''helg-väska'' som skulle med till Tina eftersom
jag skulle sova där hela helgen:)
Sedan skjutsade Jörgen mig till Tina och där var då Tina, Elin, Louise & Hasse.
Maria kom senare på kvällen också.
Vi satt där på förfest och sedan blev det utgång på Station8.
Sen gick vi till max och sen åkte vi taxi hem och somnade efter gomaten.
Sen måste jag få tillägga att Tina måste sova så otroligt djupt och skönt när hon sover.
Fråga mig inte varför ;)

Lördagen blev det jag och Tina på förfest hos henne. Sedan utgång i Piteå.
Det var också jävligt ball.

Söndagen, ja då låg jag och mådde som jag förtjänade.
Ångesten släppte iaf.. SKÖNT!

Men Tina, jag hade en jävligt ball helg med dig. We need to do it all over again!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0