Jajjemensan!

Nu jävlar är det igång, nu har Jesicca Anwar gjort det!
Och denna gång ska jag hålla det också!
Så det så! ;D



Idag har det varit en seg dag som satan, men ett + var att jag märkte verkligen att jag är KUNG på bowling på nintendo wii. Det var kul!
Nathalie Och Stoffe komme förbi och köpte akvariet. Sen blev jag och pappa tvugna att åka dit och hjälpa dom med pumpen. Innan vi hade fått igång den hade 5 fiskar dött av syrebrist. Det sög ju litegrann men vafan vad ska man göra?

Imorgon Måndag, drygt jag hatar verkligen måndagar kucke. Men vafan skit samma, det ska väl också kunna göras till en bra dag.

Tatuering på G föressten, den kommer bli så fiiin! Satan vad jag längtar.


Du är så fin gubben, massor med pussar! :]

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0