14/8 -10

Efter ett samtal från en missnöjd Sandra Lindahl som ville att jag skulle börja skriva igen, så gör jag väl ett ärligt försök! Men det finns ingen löften om att jag kommer skriva varje dag, hela tiden, dygnet runt.

Iallafall, nu för tiden så jobbar jag och sliter på Netto i Klippan. Samt att jag flyttat från Perstorp till Klippan.
Uffe jobbar också nu, på husvagns-Svensson i Klippan. Så det blir nära och bra till jobben! Samt att nu när båda jobbar så går ekonomin frammåt :) Ska också berätta att vi ska ha barn och jag är i 8:e veckan. Så den stora risken är inte över än, men om ca vecka så snackar vi ;) Vi är iallafall jättelyckliga över situationen och jag är så shoppingsugen till ''LillaHjärtat'' men vågar inte riktigt än. Som sagt så om vecka så jääävlar i havet ;)
Vi har redan hittat vagnen som ska inhandlas senare. Riktigt snygg brio vagn!
Anyway, nu är vi i full rulle att försöka hitta nytt boende iomed att denna lägenhet är a little to small för att ha barn i. En 2:a på 43kvm är ingenting att skryta om direkt, och INGENTING mer än det vi har här får plats. Såå we have to move!

Ikväll ska nog Puffis ut i HBG med Svalle och göra stan osäker, själv ska jag stanna hemma och mysa framför tv:n och bara njuta. Skönt som fan! Ska samtidigt ta tillfället i akt och små städa lite, samt renbädda sängen och sånt. Kanske spika upp min tavla som inhandlades för typ 1½ månad sen men ligger fortfarande inplastad. Haha!
På måndag blir det jobb som vanligt igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0