00.34

Nu har jag just lagt ner telefonen efter ett samtal utav Tina som tappat bort sitt busskort, 200kr och kontokortet.
Såå jag fick ringa till Swedbank och spärra skitet. Haha, dom frågade mig en massa frågor tex. vi måste ha din hemadress för att du ska få ett nytt kort. Och den kan ju inte jag, så jag fick dra en dum line ''men jag har nyss flyttat och kan inte adressen själv ens en gång'' haha. Men det gick bra iallafall. Så nu kan hon fortsätta sitt festande i stockholmsstad i lugn och ro bortsett från det hon tappade bort då.

Sitter förövrigt här i sängen med datorn i högsta hugg i väntan på att bli trött så man kan somna och vakna upp till morgondagen. Då jag ska:
-städa
-hänga upp taklampor
-torka golv
-diska
-damsuga
-plocka bort lite.
Och inte för att glömma åka till Ljungby och jobba lite. Lite pengar i kassan är ju inte dåligt :)

Och imorgon kväll, vad ska man då hitta på? Jag är ju som smått sugen på några öl och lite bra musik..
Det skulle sitta väldigt bra en helg som denna. En god middag får ju inte glömmas, så jag slänger väl ihop ngra hemmagjorda köttbullar med potatis och sås. Mums..

Jag vill ha 25.000 nu minst, det finns en bil som har fångat mig.. Give me it.
Men egentligen 50.000 då kan jag även ta körkort och köp lite annat smått och gott..
Önsketänkande, men vem har sagt att man inte får ha drömmar?

Om man kanske skulle kolla vad som visas på dumburken? Nää, det vill jag inte kom jag på.
Är så less på tvdjävulen. Så jag gör såhär, jag forskar lite mer om hur jag kan få hem filmen new moon med swesub. Så kan jag somna gott till den sen, thats some shit! <3

Goodnight my beloved readers.
Vi hörs och ses imorgon.

-Jesicca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0