19/2-10 Så var det dags igen!

Okej, dags att börja uppdatera mitt liv och blogga igen kände jag.
Det har hänt SÅ mycket sen sist jag skrev här. Sen jag skrev på någon blogg överhuvudtaget.
Annars så finns det lite från det att jag slutade skriva här på jesiccablivandeglans.blogg.se  men den bloggen kommer inte att användas längre (därav överstrykningen).

Jaha, where to begin.. Jag har hunnit med en sväng till Stockholm för ett tag sedan. Det var super duper mega nice att få träffa Tina. Hon bodde ju här ett tag, men hon fick jobb i Stockholm och flyttade. Sad story, but true. Haha nä, hon trivs där och då är det ju bara skit bra. Men nu är hon saknad, som fan! Jag hoppas att vi ses snart.

Jag har också bestämt mig för att börja plugga till hösten. Skönt, då kanske man kan få sig ett riktigt jobb med en riktig lön nån gång! Kanske kan ta körkortet samtidigt, då blir jag utbildad med körkort. Vilken arbetsgivare kan tacka nej till det? Haha!

Sanna min lillasyster kommer snart ner och hälsar på mig en vecka. Mysigt värre va?
Det kommer bli skit kul, springa på stan, tatuera sig, festa m.m
Hon ska stanna en vecka, så lite saker måste vi ju hinna hitta på :)

Snart fyller jag 20, usch vad åren går fort. Systemgammal och allt!
Jag minns när jag fyllde 13 som om det var igår. Helt sjukt..
Snart är jag väl 42 och förtidspensionär, haha inte illa inte illa ;)
MEN Tina och Sandra ska komma ner för att fira mig då, det gillas som fan! <3


Idag är det fredag, och då lyder den stora frågan som vanligt: Vad ska man göra ikväll?
Idag har jag fan inget svar på den frågan. Men det brukar väl resultera i att ligga i soffan och se på tv.
Avundsjuka? Ah visst jag förstår det... Nu ska jag iallafall hoppa i duschen och sen plocka bort lite.

NÅN SOM VILL HJÄLPA MIG MED MIN DESIGN FÖRESSTEN? :)


-Jesicca






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0