21/2

Hejsan hoppsan!
Igår blev en rätt lyckad dag i Ljungby, men inte orkade jag städa när jag kom hem inte. Haha!
Så det fick bli idag istället. Så idag har jag, storstädat hela lägenheten, blekt alla vita kläder, tvättat all tvätt,
färgat Uffes hår, lagat middag, diskat och färgat mitt egna hår. Jag har faktiskt varit duktig om jag får säga det själv;) Och just nu sitter jag i min pyjamas nyduschad med kvällsfikat och datorn i knäet

Det har varit + gradet här hela helgen, det gillar vi. Men något som ogillas är ändå att det har snöat.
Det borde sluta nu tycker jag. Men det gör det nog snart! :)

Fick just nys på att twillight 3:an´s, Eclipse´s trailer endast kommer att finnas på New Moon dvd:n..
Den kommer ut 20 mars, så den kanske man ska investera i? Jag känner ändå att jag vill ha alla 4 böckerna och sen alla 4 filmerna när dom kommit ut. En bra samling.

Nästa helg är det fest, dags att starta peppen ungefär på onsdag! :)
Haha. Pratade med Tina igårkväll och dom var påväg ut, oj vad jag önskade att jag var i Stockholm med henne
då och skulle ut med henne. Eller att hon var här och vi skulle ut. Tina kan det här med festa, även om vi bara är
vi två så har vi alltid så gud förbannad jävla otroligt fucking roligt. Det gillar jag, och något som jag gillar mer
är att hon är min bästa vän! <3 Saknar henne..

Nä om man skulle sluta skriva nu kanske.. Dags att renbädda sängen och sen återgå till TV:n och se Ghostrider.
Natti natti gott folk.


- Jesicca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0