23/2

Igår var jag och tränade, blir samma sak idag. Nu måste jag köra hårt om det ska hinna hända något till sommaren.
Så nu ska Uffe fara iväg och visa upp volvon som blev påbackad igår sen hämtar han mig och kör till gymmet.
Tänkte att jag skulle träna nu iallafall 3-4 ggr i veckan, det blir hårt! :P

Nu är Sannas resa hit bokad, hon kommer den 4:e och stannar till den 15:e, så den 5:e blir det party.
Det gillas starkt!  Vi kommer nog att ha skit kul. :)

Vad ska man äta till middag idag? Det är svårt som fan att ta reda på om man inte vet vad man är sugen på..
Kanske falukorv och stuvade mackaroner? Ah jag vet inte, vi får se!

Nä nu är det dags att stänga av datorn och göra lite nytta.


-Jesicca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0