24/2

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.
Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti hundrade år.
Och när hon har levat, och när hon har levat, och när hon har levat uti hundrade år.
Ja då ska hon skjutas, ja då ka hon skjutas, ja då ska hon skjutas och en skottkärra fram.
Jag vill utbringa ett fyrfaldigt leve för Tina, hon leve hurra, hurra, hurra, HURRA! <3


Sådärja, nu har jag sjungt för min bästa vän på hennes 21årsdag. Jag hade gärna ringt henne och sjungt det där,
men jag är rädd att telefonens högtalare skulle gå sönder då. Så det är bättre att jag ''sjunger'' det via skrift.
Sandra är dessutom där och hälsar på, mysigt värre. Jag önskar att jag hade kunnat vara med..
Men men, det får bli en annan gång då! :)

Anyway, idag har jag tränat. Har tränat varje dag den här veckan, och så ska det fortsätta.
Nu orkar jag inte se ut såhär längre. Time for some change. Till sommarn iaf :)

Känner mig lite krasslig också för den delen, vad fan hände? Helt plötsligt.. Men det borde vara över imorgon.
Pallar inte leka hypokondriker. Dessutom är det ju fest på fredag, är det då man ska känna sig peppad?
KLART man ska, men jag vet inte om jag är det till 100%.. Jag vet att allitihopa kommer att sluta med antingen bråk eller att alla sitter på flamman. Okej, egentligen har jag inget emot flamman, men det kommer att kännas tomt utan Tina där.. Hehe ;P Nejmen jag är 99% säker på bråk. En del har den inställningen direkt, såå..
Men vi ser väl vad som händer, jag har bara en känsla av att det kommer att bli en ''vad var det jag sa''.


Det är skit samma egentligen, för snart kommer Sanna ner. Och då ska det inte bli en massa bråk och skit och mög. Sådetså, då är det bara att trycka på knappen ''Party'' och knappen ''förbannat roligt'' så blir det party som är förbannat roligt.. haha :)

Nä nu ska jag kolla klart simpsons, sen blir det en dusch! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0