28/2

Hejsan!
Jag tror inte det är meningen att jag ska ha någon bloggeliblogg.. Jag är fan inte duktig på att ''blöta'' upp
den så att säga. Istället blir det bloggtorka. Men vad att göra?

I fredags var jag PISSFULL, japp riktigt rykandes. Men det var väl så det var planerat.. Eller nja, kanske inte att det skulle rinna ner så myket som det gjorde, men skit samma. Jag hade iallafall kul. Vi var hemma hos Jennifer på fest och avslutade på flamman. HAHA och jag var inte den enda som var pissfull, en person sjöng ju kareoke.
Hahaha..

Igår - Ja då låg jag 99% i soffan och mådde som jag förjänade. Tänkte ta bort min bakfylla med en öl eller två.
Men ångrade mig starkt. Och tillråga på allt så var all alvedon slut.

Idag, ja då blir det att ligga på soffan och snegla lite på tv:n med datorn i knäet.

Snart kommer Sanna, och då ska vi också vara lite rykandes. Hbg blir det nästa helg.
Förfest hemma, stinsen och sen ser vi vart vi hamnar :)


/Jesicca


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha blev du sååå full ...fler med dig... tack för en trevlig fest, synd att ljuset gick bara men så är livet...Kram kram

2010-03-18 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0