Ja jag har lite att göra.

Om mig..

Namn:
Jesicca
Smeknamn: Vet inte om jag har något nuförtiden?
Född: 18/4 -90
Längd: ca.172 cm
Favoritväska: Min niké väska.
Skostorlek: 37-39
Hårfärg: Mörk brunt.
Ögonfärg: Bruna
Favoritfilm: Twillight, både 1 och 2
Favoritskor: Mina converse, men inom kort blir det förhoppningsvis fler ;)
Favoritkaffe: Zoegas skånerost.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Ungefär låt säga, typ inga.. än så länge!
Kilklack eller stilett: Båda två, beror på vilket tillfälle.
Fulaste plagg i din garderob: Mina randiga pyjamasbyxor.
Snyggaste plagg i din garderob: Edhardy tröja.
2 Länder du vill till: Bulgarien och Italien.
Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt.
Humör just nu: Blandade känslor i humöret.
Favoritgodis: Kolasnören och fruxo.
Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming och sill.
Kläder just nu: Adidasbyxor, underkläder och en oversizetröja.
Musik just nu: Blandat, men mest Takida.
Om du var tvungen att leva i ett annat årtionde, vilket skulle du välja då: 80-talet lätt.
Sommarplaner: Sola, bada, grilla, festa, festivaler och förhoppningsvid jobba :)
Fisk eller badkruka: Beror på, är rädd för fiskar, så i havet är jag lite av en badkruka!
Längd och vikt: ca 172 lång och väger för mycket.
Favoritväder: Soligt väder men ändå lite små svalkande vindar :)
Om du var fast på en öde ö, 4 saker att ta med: Mat, vatten, öl och en biljett hem.
Spelar du nåt instrument: Nej inte nu längre. Om inte elgitarren på guitarhero räknas ;)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Slösare, men ibland sparare.
Vem är viktigast för dig: Mamma och mina vänner.
Tror på liv på andra planeter: Ja, men för långt bort för att vi ska veta om det.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, tyvärr..
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, det gör jag absolut inte.
Har du några homosexuella vänner: njae, tror jag inte. Men man kan ju aldrig veta säkert.
Tror du på mirakel: Njae, jag vet inte. Kanske ibland.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det gör jag. Men människor är sällan det.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja oftast.
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland, ibland inte.
Hur många barn har du, vill du ha: 2.
Bio eller promenad: Båda, beror på. En mysig promenad i sommarmörkret är rätt så nice det med.
Är du kittlig: Så mycket att det inte ens är roligt..
Snarkar du? När jag är pissfull eller förkyld händer det. Annars tror jag inte det?
Stjärntecken? Väduren
Rädd för insekter? Nej inte ett skit.
Äckligaste insekten: Kackerlackor.
Största svaghet: Min svartsjuka..
Det här är jag bra på: Vara en bra hemmafru.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga och kunna vara osynlig när det passar mig.
Vad vill du jobba som? Svetsare, barnmorska, plastikkirurg, lagerarbetare, frisör eller kanske veterinär.
Chips, godis eller morötter? Alla tre, men oftast de två förstnämnda ;P
Pizza eller hamburgare? Åh, jag vet inte. MAX är typ godast, så ja.. Hamburgare.
Skriver du dagbok? ´Nej har ju bloggen.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har piercing i tungan och en i läppen som jag bara har i när jag känner för det. Sen har jag en himmla massa tatueringar.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat, men ibland sackar man efter..
Gungar du på stolen? Jo
Hur är din drömtjej/kille? Trogen, omtänksam, spontan, snäll, har humor och mysig.
Hur många syskon har du? 3, 2 halvbröder och 1 låtsassyster.
Vad är du mest rädd för? Att bli djupt sårad.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du att sjunga? Ja, singstar och duschen.
Vilket gymnasieprogram går/gick du ? Jag gick 1 år på IV, 1 år på kliv.
Anser du att du är stark? Kanske, jag vet inte?
Brukar du sola? Ja ibland.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och dricker 8 klunkar vatten. Hjälper alltid! :)
Röker du? Ja, tyvärr.
Snusar du? Nej, har slutat. Men tar en ibland då och då.
Kaffe, te eller inget? Kaffe.
Har du en besatthet? Ja.


Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Yes, det har jag många gånger önskat.
Gjort bort dig för den du höll kär? Haha, oja!
Snubblat runt i dina klackar? Det har jag verkligen gjort..
Varit avundsjuk på någon? Jo, massor.
Hatat någon? Hatat och hatat, jo nån.. men inte många man HATAR, ogillar är en annan sak.
Druckit / rökt / snusat: Jepp.
Velat rymma och skaffa nytt liv: Ja, och det har jag gjort också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0