1/3

Satan vad tiden går fort, vi är redan inne på Mars månad. Helt otroligt, jag tyckte att det inte var så länge sen
det var nyårsafton? Snart fyller jag 20 dessutom.. oboj..

Idag har jag tvättat varenda litet klädesplagg som var smutsigt i denna lägenhet. Skönt!
Så snart ska jag gå ner och hämta upp skitet för att sen vika in det i garderoben.
Och vet ni vad jag mer har gjort, JO skrivit ett personligt brev och ett CV. Som blev rätt så bra faktiskt.
Det gillar vi, så imorgon ska jag ut med dom till ett hemligt ställe ;) Wish me good luck..

Imorgon ska vi nog åka och hämta hit Sannas blivande säng under tiden som hon ska våldgästa mig.
Haha nä, vi ska fan ha roligt. Inget våldgästande här inte! :)
Tror nog jag ska köra en ''wipe out'' på golven också. Dom börjar se ledsna ut:P

Nä nu har jag inte tid med bloggen mera, tjingeling!:)

/Jesicca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0