2/3

Sådärja, nu har jag varit i Örkelljunga på spargrisen. Det är alltid lika kul att åka dit, snacka om lågpriser :)
Jag köpte skit till håret, tvål, deo och en godluktande sak till toan. Innan dess så var jag och lämnade mitt personliga brev och mitt CV, fick rätt bra respons.. Så vi får se, kanske att det plingar i telefon nästa vecka, då har jag iaf en timjobb så länge. Sen så får jag svar på jobbet på äldreomsorgen inom kort, det gillar vi.
Får hålla alla tummar!

Jag tycker att det verkar som om något skumt är på gång, det luktar lite lurt i vissa hörn..
Och jag vet inte riktigt om jag gillar det, det känns konstigt. Ja vi ser ju, min magkänsla
kan man inte alltid lita på, så vi får hoppas att den har fel denna gång då.

Jag vill ha en helkroppsspegel, vart kan man få tag i en sån för en väldigt liten peng?
Det är nånting som jag har saknat sen jag flyttade från Köpmangatan, irriterande..
Men det ordnar sig väl det också..

Jag beställde ett par skit snygga jeans leggings igår från nelly.com, hade presentkort där så det blev väldigt billigt. Nångång måste man ju få sig lite nya kläder, så det är påväg hem i brevlådan nu, borde tillochmed vara här imorgon:)

Nä, nu ska jag ta mig en dusch och sedan se vad denna kväll har att erbjuda.
Vi hörs när vi hörs :)


/Jesicca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0