23/3 - 2010

Oj oj, nu är det alldeles för länge sedan jag skrev här.. Men jag glömmer lätt bort det!
Så det innebär att jag har hela 20 dagar att ta igen, nåja.. jag ska inte skriva till imorgon.
Så jag får sammanfatta tiden lite kort :)

Den 4:e kom Sanna hit, så vi fick köra och hämta henne i Ängelholm.
Och under hennes vistelse på 12 dagar hann vi med en massa biltrippar till bl.a Väla, IKEA, spargrisen, förmedlingscentralen och en massa andra turer:)
Vi hann även med att festa lite, och gå ut nyktra.. Och ja det var faktiskt rätt roligt att gå ut nykter.
Sen kan man tacka gudarna när man vaknade dagen efter också.

Jag har haft anställningsintervju, som resulterade i en till intervju. Så jag har intervju på torsdag och en på fredag. Så då kanske man kan gå från 0 jobb till 2. SKÖNT, då ska det håvas in lite pengar ;)

Annars så tror jag inte det hänt så mycket mer under dessa 20 dagar, inget intressant iaf.
Eller, vem vet.. jag kanske har hemligheter ;) Hihi..

Sanna kommer iaf hit snart igen, hon kommer den 29 april ( alltså dagen fööööre valborgs;) )
och sen stannar hon en HEL månad. Så vi taggar till det ;)
Taggar också till min 20årsdag, som kommer att tillbringas med en MASSA alkohol ;)
Partyt blir den 17:e :)

Nu kom jag faktiskt inte på något mer att skriva, så jag får uppdatera senare!:)


Vi hörs när vi hörs!

- Jesicca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0